Ons werk
Het Perfecte Kermis Plaatje
Tijdens Kermis Uden 2024 krijgen bezoekers van de kermis de kans om hun mooiste foto’s te delen, waarmee ze kans maken op mooie prijzen, zoals een Hart van Uden Cadeaukaart ter waarde van €150 en twee Kermis VIP-pakketten.
Het doel van de campagne is tweeledig. Het draait om het verzamelen van mooie foto’s voor Kermis Uden en het zal zorgen voor extra content voor de kermis, waarmee ze hun bezoekers iets extra’s bieden gedurende de kermis.
RESULTAAT: 160 aanmeldingen en 403 foto’s!
Maashorst Topper van de maand
Voor Explore Maashorst zetten wij in 2024 aan het einde van iedere maand een inwoner in het zonnetje. Dit is iemand die zich inzet voor een mooier Maashorst of betere wereld. Wij geven deze Maashorst Toppers graag een podium! 🙂
Dit met als doel het boosten van de naamsbekendheid én het activeren van inwoners om wat goeds te doen op sociaal-maatschappelijk gebied! 💪🏻
Bucketlistcampagne
In mei 2024 zijn we voor Explore Maashorst gestart met de bucketlistcampagne. Deze campagne heeft als doel om inwoners, toeristen en recreanten bewust te maken van alles wat er te doen is in Maashorst, maar ook dat zij op pad gaan om hun bucketlist uit te voeren.
Via de website van Explore Maashorst kunnen mensen hun eigen bucketlist samenstellen. De campagne is uitgerold via socials, kranten en buitenreclame.
RESULTAAT: 870 aanmeldingen
Offlinemiddelen
Voor de promotie van Explore Maashorst zijn er ook offlinemiddelen ingezet. Dit is gedaan om de naamsbekendheid van het platform te vergroten. De middelen die in 2023 zijn ingezet, waren gericht op de inwoners van de gemeente. Er zijn posters gemaakt voor op driehoeksborden langs de weg, die door de gehele gemeente zichtbaar waren. Daarnaast was er ook een bioscoopreclame bij Take Ten in Uden.


Magisch Maashorst
Aan het eind van 2023 hebben wij namens Explore Maashorst een campagne rondom de feestdagen genaamd ‘Magisch Maashorst’ uitgevoerd. Dit met de intentie om mensen tijdens de feestdagen naar Maashorst te krijgen en de activiteiten in de decembermaand uit te lichten. Er is een pagina op de website gemaakt waar het aanbod overzichtelijk is weergegeven. Daarnaast is er op social media aandacht aan besteed in de vorm van berichten op Facebook en Instagram en een Meta advertentie. Ook is er een feestdagen kalender gemaakt die op papier is gedrukt. Deze zijn bij een aantal grote toeristische ondernemers in Maashorst afgeleverd en zijn uitgedeeld in het centrum van Uden.
Het Perfecte Maashorst Plaatje
De fotowedstrijd ‘het Perfecte Maashorst Plaatje’ is een erg geslaagde campagne geweest in 2023. Er zijn bijna 1000 foto’s binnengekomen, waardoor het doel van een goede aanvulling voor de beeldbank is behaald. Daarnaast is door de campagne de website veel vaker bezocht. Ook is het bereik op social media groter geworden.